På rymmen från verkligheten en stund...

En liten liten Ebba blev det. Det minsta jag sett men så klart oxå det vackraste.
För tillfället är livet kaos. Tog en liten kortis hem över natten efter att ha varit på sjukhus sen i tisdags.
Men det var inte lätt. Grät floder ända till Vinninga typ. Det var ju inte så här det skulle bli.
Jag skulle ju ha med mig en frisk liten unge hem från sjukhuset, men ibland tar livet en  annan vändning.

Mitt nya "hem" den närmaste tiden är Neonatalavdelning på KSS.
Där finns våran Ebba. Just nu vet vi inte så mycket om framtiden mer än att hon har ett hjärtfel och imorgon får vi förhoppningsvis svaren på de prover som kommer avgöra hennes och vår framtid.

Tack Elin och Sandra. Jag kanske inte var världens roligaste men som sagt var man måste få vara ledsen.
Ert besök betydde massor och åter massor.
Tack Kusin Carro för att du nästan stog i dörren innan jag hann lägga på luren.

Just nu är det tungt. Men imorgon kanske det är lättare.


Våran lilla Ebba.


Kärlek vid första ögonkastet. Lillasyster och Storebror.

Kommentarer
Postat av: maggis

Vad söt hon är eran lilla docka!! Massa kramar till er alla!

2008-08-31 @ 21:57:04
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: EMelie

Usch,, blev riktigt ledsen när jag läste.. :(

Men vad söter hon var,, så liten...

Ta hand om er ordentligt nu.. Tänker på er..

Kramar Emelie

2008-08-31 @ 23:34:12
Postat av: Kusin Josse

så liten å så himla söt :) allt kommer å ordna sig..d vet ja :) puss o kram

2008-09-01 @ 10:14:54
Postat av: elin

jag kommer alltid finnas där. dag som natt! väntar på ditt telefonsamtal.. håller tummarna hårt så de knakar. älskar dej! kramar

2008-09-01 @ 15:21:18
URL: http://elintang.blogg.se/
Postat av: mia

JAG hoppas hon är lika stark som sin mor.. HOPPAS det går bra, det gör det jag lovar...:) KRAM

2008-09-01 @ 18:22:10
URL: http://chick.bloggagratis.se
Postat av: Karin

Va gullig hon är, så liten..

Håller tummarna att det går bra!

Kram

2008-09-01 @ 18:44:05
URL: http://innebandysambo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vill än en gång gratulera till er lilla docka. Så liiiten och söt!!

Förstår att det inte riktigt blev som ni tänkt er, men allt kommer gå bra ska du se!

Jägarn hälsar så gott oxå. Ta hsnd om varann. Kram från Väla ;)

2008-09-01 @ 19:34:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Mimmi Svensson

Hej på er.

Det enda jag kan säga är att jag också håller tummarna för er och Ebba. jag grät en liten skvätt när jag läste inlägget, som mamma kan man verkligen känna dina känslor och relatera till mig själv. Det är härligt att du har så underbara vänner och att du kan luta dig mot dem. Hälsa Tony och Ta hand om varann och eran docka.

Kram mimmi med familj

2008-09-01 @ 20:04:48
Postat av: sandra

hej.. ååå vad söt hon är.. jag hoppas verkligen att allt kommer bli bra.. de vet jag att de kommer.. jag finns om du vill prata... de vet du.. =) Ta hand om er.. många kramar sandra jakob tea

2008-09-01 @ 20:36:03
URL: http://sajaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0