Charlotte Efterlyses.

Undrar när den här människan korsar komunens gränser... Kan nog ske förmodligen precis närsomhelst.


Hittade lite andra roliga bilder som jag måste visa. Säg till om ni vill att jag ska ta bort dom.

Så fint på Maggan och Fabian. Är taget hos Svensson på Kräftskiva för typ 4 år sen...


Shit vi har verkligen varit små och pluttiga. Men vi hade roligt redan då om inte roligare.
Detta kortet är väl snart 5 år gammalt. Tror bestämt vi styrde stegen mot Skutan sen.
Underbara Tider!


Malin lirade gitarr tills fingrarna blödde och ingen var gladare än Fabian.
Poison hörde vi nog typ 100 ggr den kvällen.


Nån fest för X antal år sen hemma hos Stadling.
Man var tuff på denna tiden.. =O) Min kära sambo sitter där oxå, tänk om vi vetat då att det skulle bli vi....
Han ville väl såklart de redan då... Men inte jag!!! *skrattar ironiskt*


Jag bara älskar denna bilden. Underbar sommarkväll. Fest ute. Massa folk.
Och Alex och Jonsson som underhåller varann. Det är äkta glädje i den här bilden och jag lääängtar ibland tillbax till dessa galna förfester inför Måndaxklubben.


Får nog lägga upp lite mer bilder sen. Nostalgi på HÖG nivå. Eller tycker ni det är Dumt??

Pöss på er.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Absolut inte dumt! Det e skitskoj att se såna gamla bilder :-)



Vilken tid passar dig bra? Annars funkar fredagen lika bra om det passar bättre med matten!



Skönt att du förstod nåt iaf ;-) hehe!



2009-01-28 @ 19:21:58
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Be aware... Om nån dag rullar far min och jag in i Lidköping med den "champagne färgade pärlan". Snart står jag utanför din dörr och knackar på!

Puss

2009-01-28 @ 20:18:04
Postat av: Sandra

Vad skönt att det gick bra och kändes bra att träffa den lille, du är stark & modig !!



Haha shit pommes vilket gammalt kort, man skulle nog inte klagat på att man tyckte man var tjock då, skulle jag se ut så igen skulle jag vara nöjd =)



Nu mår jag bättre, lite skallebank fortfarande men inte alls som dom andra dagarna, skönt det !!



Ska knoppa nu !!!

Kram & god natt

2009-01-28 @ 23:03:00
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Magda

Oj de var länge sedan. Vad liten fabian är, och jag ser ut att vara i början av mina 20 inte i slutet som nu...=)) Kul att se så gamla bilder man inte visste fanns!!

Ha de fint! Kram

2009-01-29 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0