Rysningar och tårar.

Är det bara jag som får fruktansvärda obehagskänslor utav Bonde Söker Fru Magnus??
Jag kan inte sätta fingret på vad det är.... Men han har nått konstigt i blicken och när han skrattar låter det så tillgjort och konstigt på nått sätt. Men dom verkar ju kära och lyckliga och bröllopet var ju som en dröm.
En och annan tår rullade ner för mina, för dagen, torra kinder. Tänk om man nångång får spatsera ner för en altargång i en klänning, vacker och söt som maräng. Fast om det ska ske så får jag nog byta Boyfriend först är jag rädd. =O)

Fortfarande så grått och trist ute så man har lust att råna en kiosk och dra på långsemster till betydligt mer soliga breddgrader. Eftermiddagen spenderades ute i Kedum hos Farmor och Farfar. Vi fikade, spelade UNO och kastade gris. 

Sen hem till Väla en sväng. Nya Pärlan går som en klocka. I Love It. Och med Scotts cd i stereon kände jag ett uns av ren och skär LYCKA... =O)

På hemvägen stannade vi sen till vid kyrkogården och tände ljus hos lilltjejen. Hade hon fått leva så hade hon blivit 5 månader idag. Tänk för 5 månader sen så var hon bara liten och hade ett hjärtfel... 


 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

I veckan kommer jag hem, då kan du och jag strejka tillsammans pga vädret, spela UNO ihop, sjunga så högt vi bara kan till Scotts skivan och tända ett ljus tillsammans för lilla Ebba.

Miss you, puss

2009-01-27 @ 04:06:48
Postat av: Bettan

Jag klarar inte heller av den karln.... han e lite för mycket......



Men bröllop kunde de ställa till me:)

Jag får nog oxå byta karl om om jag ska få uppleva det.......:(



Ha en bra dag....



Kram



2009-01-27 @ 10:40:49
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: maggan

Klarar inte den karln... Han ser ut som en "slick i örat fullast på stadt" typen eller "trycka könet i ryggen dansaren" typen, som bara är äcklig!!!

2009-01-27 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0