En Snabbis.

Japp, faktiskt Mimmi så har jag en Bok på G här hemma. Blir nog inget för allmän beskådning men vem vet.
Har tänkt att jag ska använda den som examensarbete när jag läser till sjuksköterska en vacker dag.
Och nu är jag 1 steg närmare min Dröm, ska till SYV imorgon och det verkar som det bara är Matte B jag behöver G i och som tur va fanns där massa platser. Men NK B slipper jag nog eftersom jag läst en massa omvårdnadskurser. 

Fick ett "påträngande" samtal och blev sååå Glad, it made my day!! Det är så jäkla Gött med en massa fina inspirationskällor lite här och där, det behövs i vårt gråa samhälle. Larver kan bli vackra Fjärilar. *blinkblink*

Sen har jag fått upp sonen på rummet nu för att städa. Han är inne på 3:dje dagen med Tv-förbud och det var väl vad den mannen klarade.. =O)   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att slippa läsa Nk B, det är SKITTRÅKIGT!! men jag måste läsa den ändå, fast jag läst alla vårdkurser =(( Vet inte varför men. Matte B är rätt skoj, det läser jag nu. Jättebra lärare! Hoppas det går bra hos SYV.

2009-01-21 @ 14:59:56
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Njaae, förlåt då! Jag märkte precis att det inte var så jävla roligt när jag väl satte mig med det ;) *fniss* men man får vara glad om man tar sig igenom kursen :)) Har du tänkt att plugga till ssk till hösten?

2009-01-21 @ 15:23:33
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej fina du ;)

Du kan det där med att plita ner svart på vitt du, sitter här och blir tårögd, både av det fina, ledsna och arga.

Fint du skrev om oss alla, det värmer i mig att läsa att man har hjälpt till i det jobbiga, och jag finns fortfarandet här, men det vet du hoppas jag?!

Skoj att man ska få följa med i en öppen blogg om bebisverkstaden =)

Hållar alla mina tummar för er !!

Du är stark, men glöm inte att för att vara stark så måste man kunna vara svag, och tillåta sig det.

Många Kramar

2009-01-21 @ 19:56:47
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad skoj att du slipper naturkunskap B! Det läser jag nu.. bläää sikken skit!Ska du söka ssk till hösten redan eller?



Roligt att få följa eran bebistillverkligen.. även om det inte går som ni vill direkt!



Massa kramar!





2009-01-21 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0