Söndag Förmiddag

Nu har jag haft sovmorgon. En välbehövlig sådan, inatt har jag sovit så himla dåligt så jag hade nån timme att ta igen på morgonkvisten. Kvällen spenderades i hemmets lugna vrå. Svågern och Sambon satt vid varsin dator mestadels av kvällen. Men när Familjen B/K kom på oväntat besök så blev till och med dom lite sociala. Jag och Alexandra sörplade alkoholhaltiga drycker och babblade som vanligt. Pojkarna var med på ett hörn. Slängde ett öga på Melodifestivalen,
Lilli & Sussie och Måns var ju helt klart BÄST. Och självklart så fick dom mötas i Duell. Amy Diamonds tyckte vi mest synd om. Vad är tjejen 17 år!?!? Och dom klär henne som 13.... Men det är väl hennes image. Melodiifestivalen igår va ju iaf bättre än förra veckans. (det blev mycket punkter och meningar i det här stycket, sorry) 

Nu har jag precis diskat upp en massa disk och plockat in i diskmaskinen. Försökte övertala sambon till en Låååångpromenad sen när han kommer hem igen, får väl se hur det går med den saken.

Ha en trevlig Söndag. So Long.

Måste ju visa vår nya Bil.
Mamma frågade mig förra helgen om vi letat efter just DEN bilen länge... Jag frågade vad hon menade, Jo registreringsnumret, har du inte sett vad det är sa hon. Jo bokstäverna kan jag men inte siffrorna.
Då hade lilla Mor uppmärksammat att sifferkombinationen är 268. 26/8=Ebbas Födelsedag.
Av all världens sifferkombinationer....... Lite Scary!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ha Ha Ha jo dom var allt bra.... Dom stod här vid dörren när jag kom hem...:)

Var inte riktigt vad vi hade beställt men de duger:)



Nu väntar pulkaåkning:)



Ha e bra Söndag....



KramKram

2009-02-15 @ 11:21:12
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0