Snart hemma för gott.

Jag vet inte vad jag känner. Känner jag egentligen nånting alls...
Jag känner för Fabian. Han som hade så stora förväntningar och längtade så.

Hur ska jag kunna se allas bebisar?
Allas barnvagnar?
Se alla dom som har det som jag blivit lurad på...
Hur ska vårt liv bli?
Kanske kommer jag att förlora mer än bara en dotter..

Hur överlever man när man varje dag kommer undra när lillan ska dö?
Hur väntar man på döden?
Och hur tar man emot den?
Hur faan tar man adjö av ett barn?

Jag känner skam över att redan fantisera om en ny graviditet och ett nytt barn. Nytt är ju helt fel ord.
Jag vill inte ha ett nytt, jag vill inte ha ett annat. Jag vill  ha en frisk liten Ebba.

Jag hoppas verkligen att allt detta onda för nått gott med sig i framtiden.
Jag hoppas att jag en dag får en lika vacker dotter som nu.
Ett friskt litet pyre som vi kan se delar av lilla Ebba i.

Nu ska jag bege mig iväg till sjukhuset igen.
Nästa gång jag är hemma är för gott.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det finns inga ord som kan lindra...

Man är så maktlös.

Vill att ni ska veta att vi tänker på er och känner med er.

Kram

2008-09-06 @ 15:30:14
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tårarna rinner ner för min kind, jag lider med er !!

Finns inte så mycket jag kan skriva för att lindra smärtan i era hjärtan men jag finns här för dig, Tony, Fabian och lilla Ebba, dag som natt !!

Det vet du !!

Många kramar till dig gumman

2008-09-06 @ 16:17:09
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: mia

Tänker på er massa ska du veta..."kramar om er"

2008-09-06 @ 17:45:21
URL: http://chick.bloggagratis.se
Postat av: linda & Morgan

Det finns nog inget facit för hur ni ska möta detta hemska,bara ni låter varann vara arga,ledsna och allt däremellan....men hur möter man döden...usch...finner inge ord. Ni är i våra tankar!! Blir sååå ledsen för eran skull och vi hoppas det innerligaste att ni ska klara det här.

2008-09-07 @ 07:08:19
Postat av: elin .

jag ska staka upp en bana hemma hos dej i veckan så ska vi träna lite backning jag och du. =) skönt att man kan få dej att le. LOVE! kramar

2008-09-08 @ 09:44:34
URL: http://elintang.blogg.se/
Postat av: Mimmi Svensson

Mina tankar är hos dig och din familj....

Kramar

2008-09-08 @ 10:01:36
Postat av: cissi

tänker på er. finns inte ord för det som sker, ta hand om varandra o kämpa på för eran familj. ta tillvara på allt som går o kämpa på. många många kramar till familjen

2008-09-08 @ 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0