Jag är lite "sjuk".

Fredagskvällen spenderades med bästepersonerna i hemmets lugna vrå.
Var väl dock kanske inte så lugnt alla stunder, vin och spel och ljudnivån höjs genast ett par decibel.

Om blickar kunde döda... Fält ger marker till alla andra utom Frugan.




Jonas vann! Endast pga min tråkiga sambo som alltid ger upp i spel.


Käkade Tacos och Pitabröd med kyckling. Sen hade Fröken Täng blivit tilldelad att fixa efterrätt.
Så kladdkaka med grädde avnjöts fram på småtimmarna.

En hel del Gutar Hero spelande blev det oxå, sköj så. Man blir lite smått beroende.

Pluttisarna tar en match.


Jag och Emma har roligt..... Ser det ut som iaf.  Sjukt snygg Bild!


Mår som jag förtjänar idag, men So What...

Ikväll ska vi hem till Mor och Far. Ska bjudas på välakräftor, skalhamnsKrabba och diverse andra godsaker. Kanske blir en omgång bowling på Wi-spelet oxå. Risken är väl bara att man vaknar med en jäkla träningsvärk imorgon.

Är det bara jag som har någon slags rastlöshet och energi i kroppen på bakfyllan...!??!
Försöker övertala sambon att vi ska ta ner det där päronträdet, men han är mindre sugen.
Han är aldrig sugen på mina förslag.... Och inte jag på hans... =O)


Kommentarer
Postat av: Anna´h

Det e´alltid ett lyckat koncept med sanna vänner , spel ( om man vinner !! ) & smaskig mat = )) !

Jag brukar inte direkt ha någon överskottsenergi dagen efter , däremot e´Mamsen sjukt sugen ..

Dock ej på att ta ner päronträd = )) !

Ha en härlig lördagskväll med La Famillia !



2008-10-04 @ 15:22:30
URL: http://missmother.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja dom skorna bli nog super nu när det börjar bli kallt, ska nog inviga dom ikvällen =)

Köp vet ja, tror inte du kommer att ångra dig !!

Vad mysigt ni verkar haft det igår, umgås med vänner och skratta är aldrig fel, då kan man ta att man är lite sliten dagen efter =P

Hoppas vi ses ikväll, vore skoj =)

Annars får du ha det så mysigt med familjen i Väla.

Många kramar

2008-10-04 @ 16:34:12
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Micaela

Mysigt med spelkväll med kompisar..



Har inte heller så mkt energi till nåt dagen efter, blir inte många knop de gångerna! hehehe



Kramar

2008-10-04 @ 22:23:23
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: elin täng

hej babe..

snygga kort.. NOT!!

tack för en kanontrevlig kväll.. ringer imorn..



LÖVE!

pusskram

2008-10-05 @ 00:00:28
Postat av: Jessi

Nää...så värst mycket energi har jag väl inte på bakfyllan, jag blir trött och slö och sugen på

skräpmat och annat...;)

Ser ut som ni hade en riktigt rolig kväll, ha det bra. Kram.

2008-10-05 @ 07:45:57
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0