GOD NATT!

I förmiddags tog jag och sambon en tur ute i bôgda och lämnade lite tackkort i diverse brevlådor utmed vägen.
Tillslut hamnade vi hos Farmor och Farfar. Där bjöds det som vanligt på en massa fika.

Passade även på att ta ett snack med Jacko.


Idag fick jag klappa honom utan att få halva fingret avbitet som sist....


Cindys dotter Sessan.




Lovade ju några bilder från lilltjejen oxå. Jag och Storebror var där i eftermiddag och gjorde så fint i höstsolen.

Storebror tycker om att pyssla hos Ebba.


Den fina blomman jag köpte på Systrarna Knopp.


Dom Underbara stenarna, JAG ÄLSKAR DOM. Nästan så jag gråter när jag ser dom.
 Storebror har gett Ebba en liten giraff oxå.



Så här fin var himlen förut när jag och fabian åkte hem från Skara.


Kvällen har spenderats i hemmets lugna vrå. Jag och sonen var på slöjddetaljer förut och köpte en massa pärlor och pyssel. Så jag, Emma och Fabbe satt och pysslade en bra stund. Vi blev så upp i det så det blev varken någon lagad kvällsmat eller ett glas vin. Så det blev en macka, funkar det oxå!
Nån som är bra på att göra smycken?? Välkommen att komma och lära mig...

God Natt.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad fint det e vid graven, underbara stenar!

Han e så fin Fabian!

Kul att det gick bra hos spå tanten.



Ha en mysig helg!



Kramar

2008-10-17 @ 23:38:56
URL: http://zmicca.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fin bilder.



Åh vad roligt med pyssel! Skitskoj att greja med sånt ju :) Ska till Slöjd-detaljer i morgon tänkte jag och köpa nya stämplar. Smycken har jag inte gjort så mycket faktiskt, men kort däremot. Det är sköj det!



Ha det gott, trevlig helg!

2008-10-18 @ 00:06:28
URL: http://misshannie.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag gråter när jag ser stenarna, så fina. Riktigt fint har ni gjort det hos Ebba också.

2008-10-18 @ 20:29:09
URL: http://wenne.blogg.se/
Postat av: Elin Härling Tindras mamma...

Å ja, visst är det skönt att känna hur våra små pojkar verkligen bryr sig om sina små systrar, till en början var jag lite rädd att Hampus skulle kanske bli arg eller nått för att inte Tindra finns hos oss längre, men det är verkligen skönt att han tänker på henne...

Idag var vi till graven och lämnade en jätte fin ängel som Hampus köpt till henne. När det gäller det där med att åka dit så känns det nästan som om jag har lite av tvångstankar, att jag verkligen känner mig tvungen att åka dit, hon finns ju i mina tankar hela tiden ändå, men på nått sätt känner jag att jag måste visa mig där. Det känns konstigt på många vis, för egentligen så ser jag det ju inte som om det är där hon är, utan hon finns runt omkring mig hela tiden. Vi har inte bestämt än vad vi ska ha för sten hos Tindra, velar lite hela tiden, och jag vill ju att det ska kännas helt rätt.

Kramar

2008-10-23 @ 14:26:20
URL: http://www.harling.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0