Snart Helg.

Veckorna fullkomligt flyger iväg. Slog mig på jobbet igår att det bara är 3 veckor till midsommar. HELT SJUKT!
Igår på jobbet hade vi myspys med gamlingarna. Vi satt ute å grillade korv å gottade oss.
Nu är det 3 boende och 1 anställd på jobbet som sagt rakt ut att det är en liten brutta i magen, "för det syns ju så himla väl". Ska bli spännande och se om dom har rätt, det är ingen än så länge som sagt att det är en pojk.
Fru Kronvall är oxå säker på en liten tjej.

Idag är jag ledig, hela dagen, INGA måsten. .Eller Jo det finns det väl alltid. Städa, tvätta och sånt där annat kul.

I tisdags efter jobbet åkte jag å Liston ner till sambon i Ulricehamn. Fixade grillspett och bakad potatis och supergoda "mormorfiléade" makrillar i marinad som kära mammsen skickade med, Så Göttigt!
 Sen fick man premiär sova i husvagnen för i år. Sen var det sista tentan i Värnamo på onsdag morgon. Så nu är skolan så gott som slut. JAG SKA ALDRIG MER PLUGGA!!!!
Fort hem å ut till Örslösa å jobba kvällen.
Hämta fabian hos mormor vid 21.30 å sen hem å stupa i säng.

Imorgon ska jag jobba natten, ledig lördag och sen jobba söndagkväll.
Måste ju hinna med en sväng på årliga auktionen i N Härene oxå, där finns mycket skoj att titta på.

*vinkvink*

Kommentarer
Postat av: mia

nu tarru de lungt me mage o jobb

2008-05-29 @ 19:27:18
URL: http://chick.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0