Solen skiner Himlen är blå...

Som sagt var så är jag helt kass på sånt här... Att skriva och göra det regelbundet, ja rent utav kanske varje dag som en del klarar av.. Rosor till er!
Att läsa andras bloggar är superkul fast känns ju inte riktigt rättvist när man inte har nått att bjuda tillbaka med.

Hur som helst så har jag en jäkla beslutsångest. Långt hår eller kort hår??!?!?
Var ju och klippte mig på Preben för ett tag sen (som jag brukar) var bara det att denna gången blev det rent av för jävla fult så jag kommer NO MORE besöka dom. Har gett det ett par veckor nu för att försöka trivas i det men det är helt omöjligt.. (kan vara gravhormoner oxå kanske, för det är inte möe som e bra nu).

Men men åter till problemet. Ska min kära kusin få sätta i hårförlängning åt mig eller ska jag försöka få tag i en klipptid innan lördag...!? På lördag så är det ju nämligen redan dags för återträffen på Stadt.
Jaja, får väl sova på saken.

Jobbade natt tors och fre så min helg har mest tillbringats i sängen.
Där spenderar jag min mesta tid skall tilläggas.
Faan jag som trodde förlossningar var jobbigt.... Detta är ingen dans på rosor..
Längtar tills det är dags och man kan få känna sig normal igen och då ska tilläggas att jag bara är i v16, så jag har en lååååååång väntan framför mig.. Eller vi! Jag och Täng alltså...*ler*  
Men jag ska faan inte klaga som min kära sambo säger.. Och han tycker absolut att vi ska skaffa en till direkt när den här är ute... Öööhhh.. LÄTT FÖR HAN ATT SÄGA..

Nepp nog om det.
Nu ska jag lägga mig i sängen å läsa. Imorgon ska det jobbas natt igen.

Kommentarer
Postat av: maggis

hej hej!! Hahaha klart mannen med skägget tycker ni ska skaffa en till direkt.. Han behöver ju inte må illa och ha ont och växa om magen.. Eller de kanske han gör...
Ha de gott i solen!!
Kram Maggan

2008-03-04 @ 08:40:55
URL: http://maggis.bloggspace.se
Postat av: elin

skönt att du förstått att vi ska ha barn ihop=) pusskram

2008-03-12 @ 07:47:07
URL: http://elintang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0