Halvtid......

Dagarna rullar på i en rasande fart, känns inte som att man får nått gjort.
Men men man gör ju sitt bästa för att vara den ideala människan. Jobbar, betalar skatt, kör så lite bil som möjligt, städar och tvättar.

På torsdag är det dags för 3:dje Ultraljudet. "Silverryggen" (faderns namn på filuren i magen) har ju visat sig ogilla att bli fångad på bild. Så nu är det dags för ett nytt försök. Fast efter Barnmorskans kommentar sist så går jag här och inbillar mig både det ena och det andra..
Sambon kan inte följa med på torsdag och min kära mor hade ingen möjlighet att vara ledig så min underbara farmor ska följa med och hålla handen. Hon tycker det ska bli jättespännande, sånt där fanns ju inte på hennes tid.

Fick även reda på att jag ärvt min "halvkassa" livmoder efter lilla farmor.. *ler* Jaja, nått ska man la ärva.

Påsken har varit lugn och städad. Mest legat i soffan och blegat på tv medans snön fallit och vinden vint runt knutarna. Sjukt sugen på att festa och klä upp mig..... Men men det får väl vänta i nått år eller så.. *suck*

Näpp nu ska jag krypa ner i sängen, vill läsa i boken men då fastnar man bara och somnar alldeles för sent.
Håller på å läser en bok om Stockhoms undre värld som heter Snabba Cash. Riktigt fräck. man blir så där förbannad när man läser den...

Ha det Bäst.

(Jag har drömt flera gånger den sista tiden att det bor en liten Ebba i magen..!?!)
Så spännande!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0