TRÅKIGT!!!!

Usch å fy vad tråkigt det är att bara gå hemma. Eller iofs så jobbade jag ju igår...
Ångrar nästan att jag inte tog en massa tider ute i Örslösa i sommar, fast frågan är ju om man hade pallat det.
Har ju ont i revbenen och en jävla halsbränna som det är ändå, när jag bara gör ingenting liksom.
Så jävla trött oxå, beror väl på mina dåliga blodvärden för tillfället och inte blir det bättre av dom där järntabletterna dom förespråkar så väldigt. Det enda som dom bidrar till är ont i magen!!!

Har haft planer på i 2 dagar nu snart att man skulle åka ner till Ullared och shoppa loss lite. Sambon har ju husvagnen uppställd där nere eftersom han är där och jobbar i krokarna för tillfället.
Men bensinen är ju så in i helvete dyr, går ju på nästan 1000:- tur och retur. HELT SJUKT!
 
Gnällig idag så det förslår. Men det kan man väl få vara ibland. Om det bara kunde bli lite soligt å fint så skulle ju dagarna gå så betydligt mycket snabbare.

HALLÅÅÅÅ SOLEEEEEN VAAAAARRR ÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR DUUUUUUU?????????


Tänk vad kul det är med SOL VÄRME och en VATTENSPRIDARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0