Ingen bra överskrift......

Igår kväll drog jag och sonen in och storhandlade för närmare 2000:-. Köpte en massa sånt där tråkigt.
TVÄTTMEDEL, SKÖLJMEDEL, RENGÖRINGSGREJER, PAPPER, PÅSAR, BAKPLÅTSPAPPER, MJÖL, RAKBLAD, TVÅL och sen en massa mat att fylla frysen med, så nu ska här inte handlas mer på länge..
Sen fulltankade jag bilen medans tårarna så gott som rullade ner för kinderna. 780:- stannade det på... *lipar*
Och nu har jag betalat mina räkningar!! Så duktig så och allt detta innan själva "huvudlönen" kommer.. Jippi!

Fick lönekuvertet förut och hade förväntat mig något utöver det vanliga.... Gjorde ju trots allt 30 timmar storhelg.
Men inte då. Allt extra jag tjänade på storhelgen försvann ju i skatt så gott som och a-kassa och fack-avgifter..
FY FAAN VAD DET SUGER!!!!!
Men man ska vara glad för det lilla, jag har ju så jag klarar mig och mer där till, finns ju dom som inte har nått.

Funderar på att baka bullar, det är ju sånt där man får ett sug efter att göra när man är gravid sägs det.
Så jag kanske ska försöka mig på att vara lite huslig för en gångs skull... Fast man kanske måste ha såna där "helvetesmaskiner" som bakmaskiner, matberedare och dylikt..!?!?

Igår fick jag mig ett gott skratt åt sonen. Jag låg i sängen å glodde i taket när jag plötsligt hör hur han sätter på sin skiva med hårdrock och 3 Eddie låtar på. Sen vrålar han och sjunger med högt i låten, Volvo volvo en gammal jävla volvo... osv. ÄN FINNS DET HOPP FÖR GRABBEN!

Sen fick jag även ett psykbryt på honom efter att jag kom in från att hämtat posten. Då kommer han springandes själaglad, - Jag prata med Felix och vi ska leka, han kommer precis när som helst!
Öööhhh... Okej? Du är 6 år och jag förväntar mig att du INTE fattar såna beslut på egen hand. TACK!!

Näpp time to do något Vettigt.


Min gamla Cindy.


Kommentarer
Postat av: mia

storhandling för 2000?? hmmm jaa de va billigt....ändå:) du kan få handla åt moi imorgon oxå om du är sugen

2008-06-27 @ 22:59:09
URL: http://chick.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0