Det är inte mitt fel att jag är tjock! Eller...!?!?

....... Och värre kommer det bli. Dags att utöka de vackra volanger och tigerränder man redan har.
VERONICA IS HAVING A BABY GROWING INSIDE!!!!
Japp, jag trivs just nu. Äntligen har man vaknat ur det idé man legat i ett par veckor.
Tröttheten och illamåendet har varit brutalt. Julen med all mat en enda lång pina (kommer förmodligen aldrig kunna äta julmat igen, NÅNSIN...)

Med Fabian kände jag aldrig av nånting. Så Kristina på jobbet har redan gratulerat till en dotter!!! Wie...

Hade tänkt att suga på karamellen ytterligare en vecka men kände att jag inte längre kunde ljuga för mina vänner längre, undanflykterna är förbrukade... *ler*
Med tanke på tidigare "missöden" så finns oron där hela tiden, men snart hoppas jag kunna njuta av detta underbara mirakel som växer i mig.

Tack Täng för dina tårar, dom värmde in i själen ska du veta.. Love you alot!
Farbror Simon blev jätteglad, kunde inte sluta le.
Jonas & Emma har vetat ett tag.
Och våra föräldrar är nu underrättade.

The news are out!

image13

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS till den kommande bebisen, så glad för eran skulle =)
Jag vill med haaaaa, alla får ju barn nu känns det som!!
Ha det gott och njut!
Kram

2008-01-29 @ 18:44:55
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Helt underbart min vän! Måste se till att vara hemma i sommar då och ta hand om dig! Love you, puss.

2008-01-30 @ 00:47:02
Postat av: elin.

det vet du. när jag tänker på din bebis blir jag varm coh glad i hela kroppen. älskar dej! ha d fint. rkamkram

2008-01-30 @ 09:39:13
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej Veronika!!

Hittade hit på något sätt...ingen aning om hur!! Läste den roliga nyheten... GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Riktigt kul!! Hoppas du mår lite bättre framöver då!

Åh va kul för er!! Hälsa Pappan å gratulera till den förstfödde!!
Kram på er båda!! Lisa

2008-02-01 @ 08:31:24
URL: http://lisham.blogg.se
Postat av: maggis

Grattis!Gud vad roligt!!!!! Hälsa han med skägget och gratta han med!
Kram maggan
hitta hit från Elins blogg.

2008-02-02 @ 10:08:57
URL: http://maggis.bloggspace.se
Postat av: Emelie Johnson

Får gratulera,, gud vad roligt för er.. !! :) Michaela berätta allt att du hade ringt henne..!!
Hoppas at du mår bättre framöver nu då. ;)
Kram Kram

2008-02-03 @ 11:19:54
Postat av: Josse kusin

Grattis...carro hade redan skvallrat...men varför sa du inget i telefon?? jag väntade ju på de :P grattis grattis grattis pussar

2008-02-05 @ 16:22:20
Postat av: MARIE

GRATTIS hoppas det snart blir bättre för dig. VIlket blir datumet

2008-02-09 @ 14:00:38
Postat av: Sofia

Hej hej!
Jo, det känns allt bra i Väla... trots att det är "fel ände" av Storegårdsvägen...
Får gratulera till tillökningen, vad kul! När är det beräknat? Hoppas du mår bättre nu, har mått kasst själv å det är INTE sköj...
Du får hälsa hem du med och gratulera naturligtvis!
/Den purfärska Välabon Sofia ;)

2008-02-14 @ 12:09:52
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

1 juni är det sagt, så förhoppningsvis slipper jag gå med tjockismage (inte urstor iaf...) i den tropiska värmen som väntar... Eeh...om sommarn inte regnar bort vill säga. Ha det bra och ta hand om magen!

2008-02-18 @ 07:53:05
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0