Kreativiteten flödar.

Idag har det varit riktigt Nice Väder.
Tog mig en lång och välbehövlig sovmorgon efter att ha jobbat från 08.00-22.00 igår.
Klockan 11 körde jag iväg Fabian till Felix på kalas. Han insisterade på att han skulle få använda slipsen och skjortan som vi köpt inför dopet imorgon. Han fick ha den om han LOVADE att inte smutsa ner den.....
Och tro det eller ej... den var hel och ren när han kom hem!! Så stolt mamma så.

Ikväll ska här lagas fläskfilé och mysa i soffan. Jag och Fabian ska se på Pirates of the Carrabien (stavas förmodligen inte så) på Tv 4 klockan 21. Fabian kommer nog somna och mamma med kanske...

Imorgon är det barndop i Stöpen klockan 11. Tänka sig att jag ska ha klänning på mig, det händer ju inte varje dag direkt. Men det är ju alltid kul att klä upp sig lite extra.

Nu ska jag bege mig ner till soffan, putta bort sonen och inta ryggläge.

See Ya.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0