Im Doing the CyberJungle.

Hihi...  Here I am again on my own... Fast förmodligen inte så länge då jag har Sveriges nyfiknaste anhängare... *ler*

Miss Envy tvingade hit mig med motiveringen att det är så synd om henne eftersom hon bor i en håla tråkigare än Lischöping. So here you have girl, intressant läsning.. (dont think so) Men alltid något.

Så vad skriver man då i en Blogg. Som tydligen är så jäkla modernt att ha.. !?!?

Hej jag heter Veronica och har ett jävligt ointressant liv.
Pluggar till transportledare men föredrar att säga att jag pluggar ledarskap och logistik på tekniska högskolan i Jönköping. (eftersom att det låter sjukt mycket flaschigare)
Har en otroligt underbar son som för tillfället har att driva sin moder till vansinne som största hobby.
Längtar tills julen är över så man slipper höra allt tjat om tomtar, julkalendrar, önskelistor, paket, julgranar m.m.
Hatar vädret som ligger och trycker över vårt land och vägrar ge sig av tydligen. VILL HA SNÖ.
Och då gillar jag inte snö..... Skall tilläggas.

Nej då, skämt och sido.
Jag är för det mesta glad och possitiv, mitt liv kan inte bli sämre än vad det varit och det överlevde jag ju.
Så en kass vinter ska nog inte ta knäcken på mig.

Shit, klockan är mycket borde krypa ner i sängen å snutta kudde. Ska iväg till Skara och arbeta lite imorgon tänkte jag.

GOD NATT MALIN. (vad gilla du "gay" kortet på boyfrienden.

Kommentarer
Postat av: envy

klockren läsning..keep up the good work!!!

night love

2007-12-11 @ 00:15:07
Postat av: mia

Spännande:)

2007-12-12 @ 07:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0